life-design


 
AcasaAcasa  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  FAQFAQ  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi | 
 

 CL_FlushEntityPacket - Reliable channel overflow

In jos 
AutorMesaj
Theseus
Administrator
Administrator
avatar

Mesaje : 142
Data de inscriere : 18/04/2012
Localizare : Suciu de Jos

MesajSubiect: CL_FlushEntityPacket - Reliable channel overflow   Joi Apr 19, 2012 3:57 pm

Deseori ne confruntam in a inlatura eroarea de joc numita Reliable channel overflow. Frecvent, ea este anuntata mai intai pe ecranul jucatorului printr-o avertizare CL_FlushEntityPacket , pe urma simtim o pauza indelungata si raspundere sacadata (cu intreruperi dese si scurte) intre client si server.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Multe persoane sustin ca raspunsul concret ar fi din cauza vitezei Internetului, insa multi nu se gandesc ca aceasta cauza ar fi venita si din cauza configuratiei clientului. Recent, am inceput sa folosim multe reglari setate la modul cel mai exagerat, excesiv. De ce? Pentru ca noi credem faptul ca daca ajustam cateva setari la niste valori super despotice (adica in lipsa masurii) experienta jocului se va imbunatati (afirmatie falsa!) ci din contradictoriu este logic ca clientul sa nu poate rezista la asemenea valori, fapt ce determina refuzarea pachetelor trimise de server spre client, iar apoi deconectare totala cu motivul de: "You have been disconnected from server. Reason: Reliable channel overflow." Ideea tradusa pe cuvintele noastre ar fi: "Canal indepartat in asteptare."

Trebuie sa fim constienti de faptul ca Valve nu a prestabilit degeaba in timpul developarii jocului setarile initiale si implicite tocmai degeaba ci din motiv de prevenire a tuturor erorilor de joc!

Comenzile des afectate reunite cu valorile recomandate:
rate 7500 (Maxim pozitiv: 20000, Negativ: 25000 < [...] || [...] < 7500)
cl_fixtimerate 7.5 (Maxim pozitiv: 7.5)
cl_resend 6 (Maxim pozitiv: 10, Negativ: 10 < [...])
cl_updaterate 20 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 20)
cl_cmdbackup 2 (Maxim pozitiv: 6)
cl_cmdrate 30 (Maxim pozitiv: 101, Negativ: 101 < [...] || [...] < 30)
cl_timeout 35 (Negativ: [...] < 10)
ex_interp 0.100 (Minim pozitiv: 0.0500, Negativ: 0.100 < [...] || [...] < 0.0500)
ex_extrapmax 1.200 (Maxim pozitiv: 1.500, Negativ: 1.500 < [...] || [...] < 1.200)
sys_ticrate 300 (Maxim pozitiv: 10000, Negativ: 10000 < [...] || [...] < 100)

O metoda alternativa ar fi AHE (Anti Host Error) care ajuta considerabil atat serverul cat si clientul. Este un plugin AMXX (AMX Mod X) utilizat in prevenirea mai multor erori asemanatoare cat si cel curent de fata.
Puteti gasi si mai multe informatii amanuntite despre alte cazuri defavorabile care ar provoca aceasta eroare de joc pe site-ul oficial de informatii ajutatoare referente Steam: RO | EN
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.BuniSiRai.forumz.ro
 
CL_FlushEntityPacket - Reliable channel overflow
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Série d'émission sur Discovery Channel
» Un nouveau documentaire de History Channel sur les ovnis
» Symbolique maçonnique dans la dernière production de Disney Channel: Gravity Falls
» les messages de Dominique Vandenberghe médium channel ...
» (2006) UFO files: UFO Vs The government

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
life-design :: [BuniSiRai] Counter-Strike :: Probleme in jocul Counter-Strike 1.6-
Mergi direct la: